حنان حنان ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره

حنان پسر مهربون

حضرت علی اصغر(ع)

1391/9/1 12:54
نویسنده : مامان و بابا
506 بازدید
اشتراک گذاری

حاجیِ شش ماهه ام حاجت روایی شد
طفلِ نازِ تشنه ام کرب و بلایی شد
من گلفروش هستم
اصغر به دوش هستم
جانم علی اصغر(2)
از دو چشمان رباب شرمنده ام کردی
بر دلم آتش زدی تا خنده ام کردی
طفلِ صغیرِ من
ماهِ منیرِ من
جانم علی اصغر(2)
چشم خود واکن علی ای روح و ریحانم
تا که سیرابت کنم با اشکِ چشمانم
با من مدارا کن
من را تماشا کن
جانم علی اصغر(2)
بهرِ دست و پا زدن بر تو کنم چاره
بند این قنداقه ات را می کنم پاره
ای همه ی هستم
رفتی تو از دستم
جانم علی اصغر(2)
خونِ سرخِ حنجرت سوزد روانم را
بر عمو محسن رسان بابا سلامم را
ای غنچه ی پرپر
خونین گلو اصغر
جانم علی اصغر(2)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
3 آذر 91 8:29
سلام عزیزم خوبی خانومی؟
من و طه پسرم بروزیم منتطرتونیم
التماس دعا دارم


سلام خیلی ممنونکه به ما سر می زنید حتما