حنان حنان ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

حنان پسر مهربون

خانه بازی

1392/2/11 14:16
نویسنده : مامان و بابا
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

2 روز پیش عصر دوشنبه تصمیم گرفتم ببرمت خانه بازی، خیلی ذوق کرده بودی و حسابی بهت خوش می گذشت طوری که هر 10 دقیقه یه بار از من می پرسیدی که انجا قشنگه خیلی خشنگه ؟و من در جوابت می گفتم بله قشنگه خیلی قشنگه دوست داری حنان ؟و می گفتی بله و دوباره مشغول بازی می شدی خیلی زود با محیط وفق شدی  و برای خودت دوست های زیادی پیدا کردی از کوچیک و بزرگ اصلا احساس غریبی با محیط نمی کردی، طوری که مربی انجا تعجب کرده بود و می گفت خیلی خوبه اصلا به نظر نمیاد تازه وارد باشه با اینکه دفعه اولت بود .....

حدودا 2 ساعت موندیم انجا موقع امدن که اصلا نمی خواستی بیای بهم می گفتی مامان جون تو رو ببوسم شما برو من بمونم ...خلاصه راضی شدی تا برگردیم خونه...


دوست دارم به امید خدا همیشه شاد و سلامت باش عزیز دلم مهربونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)