حنان حنان ، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

حنان پسر مهربون

استخر شنا

1392/2/27 21:47
نویسنده : مامان و بابا
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

حنان جان اولین تجربه استخرش رو روز دوشنبه بیست و چهارم اردیبهشت 29 داشت و پدر و پسر دوتایی رفته بودن استخر شنا ، کوچولوی من که حالا برای خودش مردی شده کلی ذوق کرده بوده انجا و خیلی خوشحالی می کرد کلی آب بازی و شنا کرده متاسفانه عکس از این روز به یاد ماندنی ندارم تا برات بزارم از کنار استخر مخصوص بچه ها می پریدی توی آب ،با بابا کلی آب بازی کردی ، سرت و می بردی توی آب و ادای شنا کردن در می اوردی و شیطنتای با مزه ای اینچنینی ...بابا که خیلی خوشحال بود وقتی میدید که پسرش بزرگ شده و باهاش میره استخر کیف میکرد ، اندازه و توصیف این خوشحالی غیر قابل وصف هستش پسرم امیدوارم همیشه شاداب و سلامت باشی و روزی برسه که برای خودت مردی شدی و دست پسرت و میگیری و میبری به استخر ....به امید اون روزا امیدوارم که من و بابات هم عمرمون اجازه بده تا اون روزارو هم ببینیم....

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان آروین
31 اردیبهشت 92 17:54
سلام دوست عزیز ممنون از حضورگرم و نظر پرمهرتون با افتخار لینک شدید امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم
نگین مامان رادین
16 مهر 92 18:13
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردم روزت مبارک فرشته ی کوچولوی دوست داشتنی
ساره
20 فروردین 93 10:15
سلام آمدیم نبودید سال نو مبارک