حنان حنان ، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

حنان پسر مهربون

عزیزم حنان جان

1390/11/10 9:02
نویسنده : مامان و بابا
397 بازدید
اشتراک گذاری

میخواهم برای تو بنویسم ،میخواهم از عشق بنویسم 

 از عشقی که با تو قلبم را به خود وابسته کرده است

از تو مینویسم ای همنفسم ، نمی نویسم که مثل یک خاطره بماند 

مینویسم که جاودانه بماند حرفهای عاشقانه ام

هر چه بین ماست خاطره نیست ، یک حرف دل عاشقانه است

 عزیزم بخوان آنچه که برای تو نوشته ام ، درک کن آنچه که در قلبم میگذرد

و حس کن، حس کن که چقدر برایم عزیزی ای نازنینم...

میخواهم برای تو بنویسم ، تا شبهای تنهایی بخوانی حرفهای مرا

تا دیگر احساس تنهایی نکنی ، با ماه درد دل نکنی 

 به یاد من باشی اما دلتنگم نشوی.من همیشه در کنار توام

 حس کن مرا درون قلبت ، ببین که چه عاشقانه نگاهت میکنم

میخواهم از تو بنویسم ، از تو که خودت سرشار از کلمات عاشقانه ای

  میخواهم   از   تو   بنویسم ،    از   تو   که   خودت 

 نهایت  عشــقــــــــــــی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نگین مامان رادین
11 بهمن 90 1:13
چه پسملی نازی شدی حنان جون ،مامانی برای پسملی اسفند دود کن چشم نخوره


سلام .ماشاءالله چه بزرگ شده آقا رادین ما امیدوارم که سفر خوش گذشته باشه براتون از روی ماه رادین جان نگین عزیز ببوس ماشاءالله تو این مدت هم حسابی بزرگ شده خدا حفظش کنه
مامان سمانه
11 بهمن 90 2:27
به به چه پسر خوشکل و با نمکی چقدم شیطون و شیرین مامانش اسفند براش دود کنه ممنون که به ما سر زدید منم لینکتون کردم البته با اجازه


سلام خیلی ممنون که شما هم به ما سر زدید خوشحال شدم .از روی گل کوچولوی نازتون ببوسید ماشاءالله خیلی دوست داشتنی حتما براش اسفند دود کنید هر روز و همچنین اگه بی اجازه لینکتون کردمم ببخشید ...