حنان حنان ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

حنان پسر مهربون

نظرات (4)

ثمين
31 فروردین 91 18:57
عجيجم من ايده براي جشن تولد دارم... اگه دوس داشتي بيا پيشم... جشن سيسموني... جشن دندوني... جشن قدم... جشن تولد پسرانه و دخترانه... هرچي بخواي... منتظرم
نگین مامان رادین
31 فروردین 91 19:36
خاله های گلم و دوستهای عزیزم رای گیری شروع شده نمی خواهید برید و به من رای بدید. رای گیری تو همون وبی یه ادرس پایین همین پست،رای تون رو تو پست رای گیری مسابقه نی نی متفکر بزارید و فقط کافی اسم من رو بنویسید بازم ممنون از همتون.

راستی چون دو تا نی نی با اسم رادین شرکت کردند حتما بنویسید رادین مامان نگین عکس ها رو هم تو صفحه 5 همون وب می تونید ببینید عکس من هم اگه از اخر حساب کنید ششمین عکس هستش می بوسمتون
این هم ادرس سایت خاله پریسا

http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php



نگین مامان رادین
5 اردیبهشت 91 1:59
الاهی تو که از همه ی گل ها خوشگل تری پسمل ناناز فدای چشم و ابروی مشکیت بشم دیگه با خودت مردی شدی.
آرزوهای رنگی
6 اردیبهشت 91 22:43
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داسته باشید میتونم نقاشی فرزند نازتان راازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید واگر خوشتان امد میتونیدبخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید